GRATULUJEME! Vyšel vám profil Podporovatel
Podporovatelé se vyznačují výbornými mezilidskými schopnostmi a jsou skvělí v budování vztahů, nicméně jen málokdy vědí, jak tyto své schopnosti využít k vytvoření trvale udržitelného bohatství způsobem, který by pro ně byl zábavou. Jelikož nemají téměř žádnou lásku k systémům, může se lehce stát, že přicházejí o hodnotu, kterou vytvořili. Příklady Podporovatelů, kteří objevili tajemství svého profilu: Meg Wittmanová a Jack Welch.
-
Podrobný report - PODPOROVATEL
PDF s detailními informacemi k profilu PODPOROVATEL si stáhnete kliknutím na ikonku. (Tento report neobsahuje váš osobní výsledek z dotazníku - ten najdete v emailu.)



Jan Polák
Silné stránky
Podporovatel je zaměřený na vztahy a budování důvěry. Je schopný vést a následovat. Má rád budování týmů, má rád networkování/setkávání se s novými lidmi. Je vynikající v povzbuzování druhých, loajální ke svému týmu, kde silně stojí v popředí.
Úspěchy
Podporovatel nejlépe funguje, když je schopný převzít myšlenku a dál s ní pracovat. Bude zářit, když dostane příležitost vybudovat tým a implementovat zadané úkoly, projekty nebo produkty. Podporovatelé postupují snesitelnějším tempem než Hvězdy, a tak budují silnější loajalitu ve svém týmu. Vynikají, když nechají tvořivý rozvoj a detaily na jiných a zaměří se na úlohu vedení týmu.
Slabiny
Podporovatel je málo trpělivý s tabulkami a tabulkovými procesy. Je neklidný, když musí sedět v kanceláři. Lehko ztrácí koncentraci, velmi rád si povídá a může často měnit směr. Podporovatel často zohledňuje příliš mnoho názorů. Stále hledá různorodost.
Neúspěchy
Podporovatelé nemohou být mikro-manažováni, protože potřebují prostor, aby jejich oheň mohl jasně hořet. Naopak zůstanou nehybně zaseknutí, když nemají žádné základy, na kterých by mohli stavět. Na to, abych hořel jejich oheň, potřebují nejdřív dřevo (Dynamo). Aby podporovatelé uspěli, potřebují nejdřív nápad, na kterém začnou stavět. Hodně podporovatelů nikdy nezačne, protože nevědí kde a s čím. Stejně tak neuspějí, protože se pustí do podnikání, na základě toho koho znají a jejich konkurence je předběhne svojí inovací. Podporovatelé selhávají, když se sami zahrabou do aktivit, které mají zpočátku odbřemenit jejich tým a zvýšit týmovou efektivitu, ale nakonec skončí děláním přesně těch věcí, které by neměli vůbec dělat.