GRATULUJEME! Vyšel vám profil Obchodník

Mnoho lidí se považuje za Obchodníky, pravděpodobně z důvodu zvýšeného zájmu a popularity obchodování všeho druhu – na internetu, na burze nebo se zbožím. Ve skutečnosti většina lidí Obchodníky není, což částečně vysvětluje, proč řada z těch, kteří se o to pokoušejí, přichází o své peníze. Jejich silnou stránkou je fungování v centru dění, což je ale také jejich slabostí, protože často mohou zapomenout na svou celkovou vizi. Příkladem Obchodníka, který nesešel ze své přirozené cesty a vybudoval velké bohatství, je George Soros. 

  • Podrobný report - OBCHODNÍK

    PDF s detailními informacemi k profilu OBCHODNÍK si stáhnete kliknutím na ikonku. (Tento report neobsahuje váš osobní výsledek z dotazníku - ten najdete v emailu.)

Jan Polák

Master kouč a mentor Dynamiky bohatství, lektor, renesanční podnikatel a dlouholetý špičkový firemní konzultant, propagátor smyslu-plného podnikání u nás i ve světě

Silné stránky

Obchodník je smyslově orientovaný, vyrovnaný, obezřetný, pozorovatel, uzemněný. Snadno vytváří loajalitu. Dokáže dělat více věcí naráz. Dokáže dohodnout správnou cenu a rychle chápe pointu. Často vidí věci, které jiní přehlédnou.

Úspěchy

Obchodníci nejlépe fungují, když jsou v epicentru dění. Potřebují být aktivně zapojení a prakticky se podílet na tom, co se děje. Když jsou zapojení, zůstávají uzemnění, ale když jim chybí opěrný bod lehce ztrácejí kontakt a souvislosti. Vynikají, když mají autonomii, aby mohli dělat operativní rozhodnutí.

Slabiny

Lehko se zamotá v datech a ztratí se v různých aktivitách. Může lehko ztratit sebedůvěru. Internalizuje stres a pochybnosti. Když se rozhodne, těžko mění názor. Může žít v přítomnosti na úkor budoucnosti.

Neúspěchy

Obchodníci selhávají, když je jejich paralelní aktivity, které vykonávají, zavedou do oblastí tvoření, administrace nebo prezentace. Bez správného podpůrného týmu, Obchodníci mají tendenci nabrat si na sebe příliš mnoho a potopit se pod vahou svých závazků.